Najważniejsze Funkcje

 

Połączenia przychodzące i wychodzące

Polskie numery telefonów
W ramach planu otrzymujesz jeden Polski numer telefonu, pod którym będzie dostępny bot. W dowolnym momencie możesz dokupić dodatkowy numer. Ponadto jest możliwość wykupienia numerów międzynarodowych - wystarczy się z nami skontaktować.

Menu powitalne
Wybierz menu powitalne, które pozwoli wybrać Twojemu klientowi czy chce przejść bezpośrednio do rezerwacji, połączyć się z sekretariatem, czy może z którymś z pracowników z utworzonej przez Ciebie grupy.

Nagrywanie połączeń
Wszystkie połączenia są nagrywane i można je odsłuchać na portalu

Oddzwoń do mnie
Podczas rozmowy na czacie klient może poprosić aby do niego oddzwonić. Bot zapyta o numer telefonu (chyba że już wcześniej został podany) i czas kiedy ma oddzwonić.

Planowanie automatycznych połączeń
Możesz wybrać klienta i skonfigurować połączenie między nim, a dowolnym numerem telefonu, bp. Twoim lub pracownika. System sam zadzwoni o ustalonym czasie, a podczas łączenia z kontaktem, odtworzy ustaloną wcześniej wiadomość.

Pozostaw wiadomość
Klient może wybrać opcję pozostawienia wiadomości, którą będzie można zobaczyć na liście połączeń w portalu

Połączenia bez limitu
Połączenia przychodzące są nielimitowane. Ponadto  bot może obsługiwać setki połączeń jednocześnie. Nigdy więcej zajętej linii!

Dzwonienie do grup
Możesz tworzyć grupy odbierania połączeń i przypisywać do nich określonych klientów swojej firmy. Gdy klient wybierze połączenie z operatorem, system będzie dzwonił do każdego  pracownika przypisanego do grupy, aż do momentu odebrania połączenia przez któregoś z nich.

Połącz z operatorem (połączenia telefoniczne)
Podczas rozmowy telefonicznej lub chatu z botem, użytkownik może w każdej chwili poprosić o połączenie z operatorem.

Szczegóły połączeń
Szczegóły wszystkich połączeń są dostępne w menu -> Raporty. Można tam zobaczyć dane dzwoniącego, oraz transkrypcje rozmowy.

Powitanie
Możesz nagrać własne powitanie, które zostanie odtworzeone po połączeniu z numerem. Ponadto możesz dodać wiadomości podczas oczekiwania oraz innych czynności.

Genrowanie  mowy z tekstu
Zamiast samemu nagrywać wiadomości, wystarczy że wpiszesz test. Bot automatycznie zamieni go na naturalnie brzmiącą mowę.

 

Wysyłanie wiadomości SMS do kontaktu lub grupy

W menu portalu w zakładce Kontakty,  możesz wybrać jeden lub więcej kontaktów i wysłać im SMS.

 

Przypomnienia o rezerwacji z opcją potwierdzania wizyt

Bot sam zadzwoni do klienta w celu potwierdzenia rezerwacji. Jeżeli numer akurat nie jest dostępny (bądź rezerwacja była dokonywana przez chat bez podania nr telefonu), bot wyślę e-mail z przypomnieniem i ewentualną opcją anulowania.

Po anulowaniu rezerwacji, termin automatycznie pojawia się w kalendarzu jako dostępny i jest proponowany nowym klientom

 

Powracający klienci

Bot rozpoznaje klientów na podstawie identyfikatora dzwoniącego (w przypadku rozmów telefonicznych) lub przez sesyjny plik cookie (w przypadku czatów). Klienci nie muszą podawać żadnych szczegółów, ponieważ ich profil jest już zapisany. Bot informuje klienta o  nadchodzących rezerwacjach, daje możliwość zarządzania (potwierdzenie lub anulowanie),
czy też dokonania nowej rezerwacji.

 

 

Funkcje Czatu

  • Szczegółowa historia czatu

  • Dane odwiedzającego

  • Pokazywanie nadchodzących wolnych terminów

  • Widżet kalendarza

  • Pisanie głosowe oraz odtwarzanie odpowiedzi bota

  • Responsywna wersja pełnoekranowa czatu

  • Bezpośredni link do subdomeny np.. barber.eterminy.pl

  • Widżet czatu do dodania na stronę www

  • W pełni konfigurowalny wygląd czatu

 

Funkcje Kalendarza

Usługi

Klient może wybrać usługę, np. strzyżenie, golenie głowy itp. Do każdej usługi można dodać maksymalnie
5 zdjęć, opis oraz opcjonalnie cenę lub przedział cenowy.

Każda usługa może mieć inny czas trwania.

Pracownicy
Możesz przypisać pracowników do usługi. Te same osoby mogą obsługiwać wiele usług. Klient może sam wybrać osobę podczas dokonywania rezerwacji telefonicznej lub na czacie.

Zasoby (kalendarze)
Zasoby określają, ile rezerwacji możesz przyjąć jednocześnie na daną usługę.

Przykład: zasoby mogą reprezentować krzesła w salonie fryzjerskim. Jeśli masz 3 krzesła, oznacza to, że możesz mieć trzy różne rezerwacje w tym samym czasie.

 

Integracja z serwsami zewnętrznymi

  • Bezpośredni URL np. https://mojafirma.eterminy.pl  który możesz wysłać przez email do swoich klientów

  • Kod QR zawierający bezpośredni adres URL - do wydrukowania na materiałach reklamowych

  • Widżet czatu na stronie www

  • Google Moja Firma - dodaj opcję rezerwacji do wyników wyszukiwania Google i Mapy Google

  • Google Messenger - wkrótce!

  • Facebook Messenger - wkrótce!

 

Raporty

Szczegółowe raporty  połączeń przychodzących i wychodzących